Εδώ θα βρείτε συχνές ερωτήσεις που έχουμε συγκεντρώσει με τις απαντήσεις τους

Παρόλα αυτά αν δεν βρείτε την απάντηση που αναζητείτε τότε ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας.

Question Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής
AnswerΟι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι τέσσερις.

  • Ο πρώτος είναι με αντικαταβολή όταν παραλάβετε την παραγγελία σας
  • ο δεύτερος με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό που θα σας σταλεί.
  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover
  • με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass

Σημείωση: Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha  e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Question Τρόποι αποστολής
AnswerΟι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι μέσω courier ή ΕΛΤΑ και ενημερώνεστε αναλόγως την τοποθεσία που βρίσκεστε πως θα λάβετε τα προϊόντα μας στο e-mail σας.
Question Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται μετά την ολοκλήρωση της online παραγγελίας;
AnswerΑφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστότοπό μας, εξετάζουμε τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Αν επιλέξατε την αντικαταβολή τότε ετοιμάζουμε το δέμα σας και το παραδίδουμε στην μεταφορική, η οποία με την σειρά της σας παραδίδει σε εσας και εσείς το πληρώνεται στον εκπρόσωπο της. Αν επιλέξετε την τραπεζική κατάθεση τότε, σας αποστέλλουμε τον λογαριασμό κατάθεσης και τα στοιχεία που θα πρέπει να γράψετε στην περιγραφή για να διασταυρώσουμε την πληρωμή με την παραγγελία σας. Αφού γίνει η διασταύρωση, ετοιμάζουμε το δέμα σας και το παραδίδουμε στην μεταφορική, η οποία με την σειρά της σας παραδίδει σε εσας. Δεν πληρώνετε κάτι στον εκπρόσωπο της μεταφορικής στην περίπτωση που καταθέσατε το πόσο τραπεζικά.
Question Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να επιστρέψω κάποιον προϊόν;
AnswerΣε περίπτωση που φτάσει το προϊόν σε εσάς ελαττωματικό, επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ακολουθείτε τη διαδικασία  που θα σας πουν για να τακτοποιηθεί η ελλατωματικότητα του. Σε αυτή την περίπτωση (όπου δεν ευθύνεται ο πελάτης) αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής του. Στη περίπτωση που για κάποιον άλλο λόγο θέλει ο πελάτης να επιστρέψει το προιον τότε αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου όλο το ποσό των εξόδων.