Here you will find frequently asked questions that we have collected with their answers

However, if you do not find the answer you are looking for then contact us.

Question What are the available payment methods
AnswerΟι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι τέσσερις.

  • Ο πρώτος είναι με αντικαταβολή όταν παραλάβετε την παραγγελία σας
  • ο δεύτερος με τραπεζική κατάθεση στον λογαριασμό που θα σας σταλεί.
  • μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover
  • με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass

Σημείωση: Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha  e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Question Τρόποι αποστολής
AnswerΟι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι μέσω courier ή ΕΛΤΑ και ενημερώνεστε αναλόγως την τοποθεσία που βρίσκεστε πως θα λάβετε τα προϊόντα μας στο e-mail σας.
Question What is the procedure followed after the completion of the online order?
AnswerAfter you place your order on our website, we look at the payment method you have chosen. If you chose cash on delivery then we prepare your parcel and deliver it to the transport company, which in turn delivers it to you and you pay it to its representative. If you choose the bank deposit then, we send you the deposit account and the details you need to write in the description to cross-check the payment with your order. After the crossing, we prepare your parcel and deliver it to the transport company, which in turn delivers it to you. You do not pay anything to the transport representative in case you have deposited how much by bank.
Question What if I want to return a product?
AnswerIn case the product reaches you defective, contact the customer service department and follow the procedure that will tell you to correct its defect. In this case (where the customer is not responsible) we bear the costs of return and resend. In case for some other reason the customer wants to return the product then he undertakes the full amount of the expenses.